${Beatrice}

sitter hemma nu och linn ligger och sover i min säng . vi skulle bara vila ett tag men det blev ganska länge . hur som helst så är helgen över nu och det är skola imorgon . men dock så kanske jag inte far , för jag har bara en lektion + mentorstid så jag ska fråga min mentor om man får jobba hemma som förra veckan .

fredagen började ju då med att vi for till skeå . där borta var det riktigt kul och innan vi for hem så lämnade vi ett litet brev till grabbarna ;p vi får se vad dom säger när dom kommer tillbaka till lägenheten ;D

igår blev det också fest , en riktigt galen sådan ! vi skulle först vara hos samantha men då drog vi till lidde istället och var där ! sen har jag en hel del minnesluckor , som har blivit ifyllda idag ... haha fyfan ! jag började typ bråka som fan med en helt randomkille som garanterat had slagit mig om jag inte varit tjej :P sen gav jag linn en armbåge i magen också , och jag ber jättemycket om ursäkt linn ! ;) men det är fortfarande mycket som har försvunnit av kvällen , men vad gör det ? ;p
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0