${Beatrice}

imorgon ska jag till skolan ! det blir att fara på första lektionen som är engelska sen far jag nog hem igen . är fortfarande lika sjuk men vi måste börja på våran film om strömbacka :) kanske blir att sola påvägen hem också , får se =)

duschade för en stund sen och nu hade jag tänk föna håret och sen lägga mig i sängen och antingen se dharma&greg eller börja på min alkoholuppsats ! dharma&greg lät mer lockande så jag tror på det :) sen har jag även lagt in lite ny musik på min spelare , bla lite lasse !

Kommentarer
Postat av: storasyster

Lasse ska det vara!

2009-02-16 @ 21:26:38
URL: lhttp://l1nneaa.blogg.se
Postat av: lasselover

Lasse ska det vara! ;) haha blev två då det blev nå cp med mitt namn p första.. "storasyster" haha :D

2009-02-16 @ 21:27:26
URL: lhttp://l1nneaa.blogg.se
Postat av: Samantha

Jaså, lasse går bra men it håkan ;) dålig stil bea

2009-02-17 @ 01:13:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0