${Beatrice}

här är en uppgift jag och linnéa gjorde på psykologin , vi skulle sitta rygg mot rygg åsså fick jag se orginalet medans linnéa fick ett tomt papper och skulle rita som jag förklarade . jag fick bara ställa ja och nej frågor till hon och såhär gick det ...

orginalet

linnéas bild


här är bilden när vi bytte , att jag skulle rita och hon förklara . men då fick även jag ställa frågor också om jag inte fattade och då blev det såhär ;p

orginalet


och min bild .


varför linnéas bild blev som den blev var för att hon inte visste vilket håll lodrät och vågrät var .. jag sa typ : åsså gör du en lodrät rektangel på vänster kant av pappret typ i mitten , förstår du ? yees ! var allt hon svarade , när hon sen sa när vi var klara att hon inte visste vilket håll som var vilket :P

Kommentarer
Postat av: Linnepinne

hahahahahahaha... ja, vad ska man säga!

ps. saknade dig idag

2009-02-26 @ 15:35:37
URL: http://l1nneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0