${Beatrice}

linn öhman och sofie for nyss härifrån . så nu hade jag tänkt packa min väska till imorgon sen lägga mig i sängen och se dharma & greg ;p riktigt kul serie :) imorgon blir det skola , stan , fotbollsträning sen mest troligt bowling :) hoppas på det ! jag är bra i bowling :)

menmen . ja , vad finns det att säga ? jag trodde ändå du brydde dig mer än så faktiskt .. men jag hade väl fel . och alla dessa rykten ? vars kommer allt ifrån ? många är ganska roliga att höra , när man får höra att dom är så felaktiga som dom kan bli :P men jag orkar it bry mig om man vet hur allt egentligen ligger till :P varför skulle jag bry mig ? någon som borde bry sig är du .

puss och godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0