${Beatrice}

sitter i freja nu , har egentligen historia men vi fick it plats i dalasalen så vi gick hit istället . vet inte ens varför jag sitter här för jag kommer ändå inte få nå gjort på mitt historiaarbete :S men linnéa ville inte sitta i fiket som dom coola gör så jag fick följa med hit istället .. haha ;)

igår blev det att fara till stan . fastän både jag och linn snorade , hostade och hade feber :P vi orkade inte sitta hemma . så vi for till lidde , var där ett tag med han alex och öhman . sen kom även bullen förbi och ännu senare så kom nico . så då gled vi runt med han nu när han har tagit körtkortet ;p där kring halv ett skjutsade vi hem alex och sen for vi hem och såg lilla jönssonligan och cornflakescupen ;) nu ska jag göra nå annat . puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0