${Beatrice}

Så här funkar det:
Gå in i din bildmapp och välj mapp nr. 6.

Välj sedan bild nr. 6 och visa bilden på bloggen och skrivt ngt. om den.

Inviter 6 stycken nya och länka till dem och låt dem veta att dem blivit utmanade.


jag har redan gjort det här en gång så därför valde jag den blandade mappen , sen mapp 6 och bild 6 :)
denna gång blev jag utmanad av både linda och linnéa :)


ja , man skulle väl vara ärlig och ta den bilden det blev .. jag hade varit ut på krogen och inte haft en allt för lyckad kväll .. var sur på allt och alla och skrek i princip ut allt jag sa . det tyckte tim var ytterst roligt och höll på att dö i skratt .

jag utmanar

sofie l
min kusin
amanda j
frida s
ev
malin m


Kommentarer
Postat av: Frida =)

Jag såg de.. men bilden jag hade var så tråkig :phaha!

2009-02-16 @ 01:38:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0