${Beatrice}

ikväll har jag inte fått mycket gjort . har börjat lite smått på min religionsuppsats men kom inte så himla långt innan jag slutade .. får fortsätta med den imorgon ! sen så har jag ju ett prov på onsdag som jag också måste plugga till .. det är ganska mycket i skolan nu , men för att jag ska få göra det jag vill på helgerna så får jag se till att göra bort skolan under veckorna ;)

idag har jag även gjort jättegoda nudlar med kyckling ! jag tycker egentligen inte om nudlar men vi provade köpa dom som linn och dom hade och då tyckte jag om dom :) fast det kanske var för att jag stekte dom med kycklingen . gott blev det iaf , och nu kanske sängen väntar ? ska väl läsa igenom det vi har prov på på onsdag innan jag somnar också .. hejs !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0