${Beatrice}

precis som anna sa så har dom här dagarna varit väldigt händelserika ! haha . nu hade jag tänkt börja packa upp , duscha och slänga mig i sängen !
till råga på allt så har jag typ förfryst mina kinder , så jag har två stora röda märken på varsin kind , inte så läckert kanske .. så ser det ut som att jag har blivit slagen eller rodnar imorgon så är det mina frostskador ;) haha .
för imorgon är ju faktiskt min födelsedag ! :D 19 bast ! inte så rolig ålder men det är ändå min födelsedag ;p så fastän vi har festat många dagar nu så är det en stor fest för mig imorgon ! som jag längtar ;) skriver mer sen , hade även tänkt lägga upp nå bilder . puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0