${Beatrice}

gårdagen spenderades i stan med olika folk . var väldigt trött så jag tror att jag inte var så social :P men skit samma . har iaf haft sovbesök denna natt också , precis som jag har haft i ungefär 1,5 veckor i sträck nu ;) skönt att slippa sova själv !

nu har jag iaf nyss städat bilen och tjänat lite pengar , hade tänkt ta en dusch nu , måla naglarna och sen sätta mig med några små skoluppgifter och göra klart dom .
-
alltså nog är linn gode söt , medans jag städade bilen satt hon i mitt rum , och gissa vad hon gjorde ?

hon är så himla söt , min lilla flicka ! som dessutom fyller 18 år på lördag ! :D

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är himla finurlig (:

2009-01-21 @ 22:46:36
URL: http://linnohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0