${Beatrice}

såhär blev jag väckt natten till min födelsedag :

kl 02.00 ringer min telefon , skyddat nummer var det .
- Hej , är du hemma ?
- ja det är jag .... hurså ?
- är det inte sofia ?
- näe det är bea
- jaha men då har jag ringt fel

åsså lägger dom på . jaha tänkte jag , la mig i sängen igen och fortsatte se dhw efter att ha missat ca 2 avsnitt för jag somnade ;p då bankar det typ i väggen så jag sänkte ljudet på datorn för pappa brukar slå i golvet när jag lever om för mycket för deras sovrum är ovanför mitt rum . men då bankade det igen så hela huset skakade typ .. då kommer min lillasyster först ner , hack i häl kommer min storasyster , livrädda som dom är så går dom med en sax och ska kolla om det är någon i huset ! :D då bankar det på mitt fönster åsså låter dom typ som spöken ungefär , så jag sa till mina systrar ni kan gå upp igen för det är bara någon som fjantar sig utanför mitt fönster . så dom går upp igen . och då ringer min telefon ..

- det här är din sista chans . kom ut eller så kommer vi in !

livrädd som jag är så klär jag på mig fort som fan och sätter mig i sängen och väntar .. jag tänkte snart kommer det något .. andas bea , andas ! för sånt här är det värsta jag vet ! :P sen ringer det , igeeen ..

- kom och kolla i köksfönstret ..

jag tänkte det , jag vägrar , jag kommer aldrig gå till köksfönstret ! så jag satt kvar på min säng rädd som fan innan jag går in på toan , släcker ljuset och tittar försiktigt ut .... då ser jag massa människor som står i skogen på andra sidan gården ! så jag går till dörren , öppnar försiktigt och säger :
- vad vill ni ?

då börjar dom asgarva , kommer springande mot mig och skriker GRATTTTTTIS !

dom var ju då utklädda såhär ! som jag iofs redan har lagt ut men jag gör det igen :P


amanda ;)

här är alltså linda , samantha , jens , jim amanda och jenny ;p

Kommentarer
Postat av: malin

fan, grattis i efterskott bea!! :)

2009-01-07 @ 14:08:17
URL: http://malinmarklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0