${Beatrice}

ja , imorse när jag vaknade så märkte jag att bota och linn fortfarande sov , så jag klev upp och satte mig vid datorn en stund . jag försökte få dom att vakna och tillslut så skickade jag upp ludde i sängen och då vaknade dom :) kring 12.30 for jag till norrfjärden för att hinna med bussen till skeå . där skulle jag möta upp sarah på hennes skola där jag skulle vara "hårmodell" eller vad man ska kalla det :) dom skulle styla varsin person som dom själv ville , och det blev jättefint :D jag har ju ändå lite självfall , så hon kramade upp lockarna och gjorde dom väldigt fina ! ;D och när hon tvättade mitt hår , och hårmassagen ?! heeeelt underbart ! jag hade kunnat somna på typ 2 min . gud så sköönt det var ! :)

nu ska jag plocka undan i mitt rum sen igår och sen sätta mig med lite skolarbete , sen kommer linn och gör mig sällskap som vanligt så vi ska väl plugga lite tillsammans för att försöka hålla motivationen uppe :P

btw , gud vad folk kan förvåna en ! eller vad säger du linn ? ibland behövs det inte mycket till för att det ska gå som man vill ;p


såhär såg mitt lockiga går ut efter att sarah hade fixat lite ;p

dom drog bara täcket över huvudet i början och då gav ludde upp ;) men sen vaknade dom !

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin du var i håret! :)

2009-01-23 @ 07:09:52
URL: http://amandaviklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sa ju att det skulle funka med ludde :)

2009-01-24 @ 01:00:56
Postat av: malin

så snygg du är bea! :-)

2009-01-25 @ 15:55:29
URL: http://malinmarklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0