${Beatrice}

nu har jag och linn nyss varit och tränat , vi gick igenom mitt aerobic/konditionspass som jag ska hålla för min klass om några veckor ! vi ska hålla i en egen lektion så då valde jag att göra det :P och det känns att jag inte har tränat på gode länge , jag är helt slut !

däremot så har jag och linn insett att vi är jättelika , det är helt sjukt !
båda:
- hatar lök
- sitter på samma sätt vid datorn
- är lika noga med smöret på mackorna
- vi hade samma balklänning och vita skor i 9an (även om jag inte gillade det då för vi hatade varandra då ;))
- samma musiksmak
- båda har knäskada och stor hålfot (behöver inlägg i skorna)
- vi tänker likadant
- båda har en dum person i sin omgivning
- samma intressen
osv. som ni märker så är vi ganska lika så jag tror vi var tvillingar i vårat förra liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0