${Beatrice}

det blev inga prover imorse för jag var så himla trött ! har nästan inte sovit någonting inatt ! jag tror det är för att jag sov själv , jag behöver känna att jag inte ligger själv i sängen , då sover jag som ett barn ;)

slutade iaf 10.30 idag så då blev det lunch på max med linn och linnéa ! var även och skulle lämna in mina skor men dom tänkte inte betala för att klacka om dom så jag får betala det själv men det gör inge för det skulle ändå bara kosta typ 150 kr .

sen fick jag även höra , än en gång , att en vacker dag kommer jag tappa mitt körkort ;) denna gång var det min vän linnéa som sa det ;p tack för den ;D haha . men chansen är nog gode stor att jag kommer göra det med tanke på hur jag kör .. :P
nu väntar iaf oth med en av mina bästa kompisar ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0