${Beatrice}

nu är det inte länge kvar tills du levt i 18 år gullet ;)
dagen började med att jag och linn skjutsade pappa till busstationen så han han med sin buss till umeå , sen kände jag bara hur ont i magen jag fick och ville helst sitta dubbelvikt för att lindra smärtan lite . så jag satt med linn på skolan i ca 10 min och sen lämnade jag henne i stan medans jag for hem och vilade upp mig , så nu mår jag iaf lite bättre . förhoppningsvis blir det skola för min del imorgon , det beror på hur jag mår . sen strax efter tre så skjutsade jag min storasyster till tågstationen i luleå och sen väntade jag även på att pappa skulle komma med sin buss från umeå :) nu är jag hemma och jag har ingenting att göra ? kanske ska plocka undan lite i mitt rum , och jag linn är så himla slöa .. :P puss

When you lose the one you wanted
Cause he's taken you for granted
And everything you had got destroyed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0