${Beatrice}

det gick mycket bättre än väntat på träningen :) allt sitter ju typ kvar , förutom konditionen .. som är värst att jobba upp ! men så är det , får fixa det där ;p för sambota gick he också bra tycker jag , hon var dock lite för feg ;) hoppas bara hon fortsätter spela så jag har någon att prata med förutom alla 93or :P men det kändes grymt bra efter träningen , då kände man verkligen att man hade ansträngt sig :P direkt efter träningen så for vi till norrmalm där vi såg handboll , såklart vann ju lillpite ! det var bara för att jag linn och bota var där och hejade på dom ;D

nu är iaf bota i duschen och linn är hemma en snabbis , så jag ska jag duscha efter henne sen kanske det blir att se film eller nå :) puss

Kommentarer
Postat av: blomman

Vad kul att de gick bra. Jag är ju tillbak om mindre än en månad (om än som lagledare) och sen kommer Läppen också :) Kram

2009-01-22 @ 17:51:05
URL: http://blomkviiist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0