${Beatrice}

sitter i skolan nu , har snart projekt och företagande . får se ifall jag blir kvar hela dagen eller om jag far hem , går ändå till 16.20 idag och jag har sovit ca 3 timmar inatt . blev att prata i telefon till ca halv fyra så .. :P igår så var jag bara hemma och tog det lugnt , sen kom samantha och öhman och gjorde mig sällskap ! idag efter skolan så blir det att vara med dom igen så vi ska till mig och säkert se film eller nå :) börjar nu så måste gå . puss

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför
men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
Det är samma sak, varje gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0