${Beatrice}

ja , vad finns det att säga ? DU har fått som du ville , är du nöjd nu ? mycket är ditt fel att det blev såhär . men mitt liv går vidare , vad händer med ditt ? jag hoppas du är riktigt stolt över det du har gjort lilla vän .

nu sitter jag iaf här med linn ! min ängel :) vi kollar runt lite , lyssnar på musik och äter chirre ;p har varit på fotbollsträning för ett tag sen mellan 17.45-19.45 ! gick hyfsat bra , hade grymt ont i magen men jag tror det är för att jag är så stressad hela tiden :P

snart blir det väl att slå på en film och kasta oss i sängen ;D sen imorgon blir det nog att gå på stan ett tag och sen fara och sola :) sen fredag äre ju skeå som gäller ! jag är taggad som fan ;) det kommer nog bli riktigt kul !

jag och linn hittade en väldigt gammal låt på en av mina skivor som jag gjorde typ  1999 kanske ;D så den är gode gammal men ändå lyssnar vi på den ;) heeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0