${Beatrice}

då var det måndag igen .. och som vanligt så har jag inte gjort någonting denna måndag heller . känner mig grymt sliten och varför vet jag inte ? det blev en tidig kväll igår , hade mycket att tänka på och mycket sömn att ta igen . helgen har bestått av linns 18 års fest och elins examensfest ;p grattis till båda två ! sen blev det att sova i stan båda nätterna . och eftersom jag inte körde egen bil till stan så var väl varken linns eller mina föräldrar allt för glada av att både skjutsa och hämta både fredag och lördag :P idag blev en kort dag på skolan , skönt att sluta före 12 på måndagar :) sen for jag till luleå och hämtade min storasyster på tågstationen . och vad som höll på hända behöver jag kanske inte berätta linnéa ? precis det du varnade mig för , har nog aldrig varit så rädd när jag kört eller åkt bil i hela mitt liv :P huvva . tur att jag är kungen på att köra iaf ;D nu ska jag sätta mig och se dhw tills linn kommer hit och gör mig sällskap ! ska bli kul att se hur fin hon blev i håret efter ett besök hos frissan idag =) sen hade jag tänkt lägga ut bilder på pix också , håll utkik ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0