${Beatrice}

nu är jag ju då hemma iaf . håller på att koka mackaroner och ska steka korv till det , riktigt mumsigt :) hade även tänkt plocka undan lite i mitt rum innan dom kommer hit ! sen blir det mest troligt att fara förbi linn också :) äta lite fika ;)

på engelskan idag pratade vi om massa namn osv , och jag berättade att nå kompisar till mamma och pappa tyckte att dom skulle döpa mig till HULDA-BEDA ?! har ni någongång hört nå fulare namn ? ni tror mina kära klasskamrater skrattade nå åt mig ? men jag tackar gud för att jag slapp heta det ! istället fick jag heta Beatrice och det är jag väldigt nöjd med . eller beatrice , bea , bebb , bebben , beatrix , trixie osv . vad man nu känner för att kalla mig :) nu håller mackaronerna på att koka över , cya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0