${Beatrice}

rebbi for nyss hem , så nu blire väl att lägga sig och se en film eller två :) fastän hon kom hit kring 6 så har vi ändå hunnit med mycket . vi har ätit , kroketter och lövbit ! muums ! sen for vi förbi stugan och kollade lite , hälsade på ludde och co :P sen förbi solpunkten och solade lite :) sen bar det av till brännträsk , var tvungen att visa vars vi skogsbor far och badar ;) haha ! och till sist for vi hem till mig igen där vi såg raise your voice och fixade naglarna ! rebecca fick lite mönster på sina , jag med men jag tog bort de för de blev inge fint :P men hennes blev fina !

det äckligaste var ju dock att hon hade lagt ut en snus i hennes tomma colaburk , som jag ville dricka ur .. jag han få in lite i munnen och kände att de smakade äckligt och då säger hon att det låg en snus däri . tuuuur för henne att jag inte han svälja :P usch så äckligt ! så tog direkt lite chips och hämtade mormorssaft för att slippa tänka på den äckliga smaken :P usch rebecca ! ;D aja , film och sängen nu , puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0