${Beatrice}

nu var de ett tag sen jag skrev här ! finns dock inte så mycket att berätta :P har precis som alla andra , festat , träffat folk och haft de trevligt :D kanske inte lika trevligt och mysigt som alla andra men ;D jag är då nöjd över helgen ;p och ett STORT tack till ida och tomas som bjöd upp på ferre alla 3 dagar ;) har haft hur kul som helst hos er ! hehe ;D

kameran är kvar i stan , men rebbi skulle hämta den åt mig , sen får vi väl se vad som händer , dom kanske kommer hit och är med mig :D för jag orkade fan it fara nånstans ;D

btw så har jag ju gjort hål i tungan nu ;) hoppas verkligen inte att mamma eller pappa läser min blogg nu .. kommer få riktigt mycket skit för de av mina kära far , men när svullnaden har gått ner tror jag inte han kommer märka nå ;D för risken finns att jag blir utan bil ifall han ser de ;p menmen ! de var värt de ! tror faktiskt att svullnaden håller på att gå ner nu , men har inte haft nå problem än :P har kunnat prata och äta gode bra om man jämför hur de var för några av mina kompisar :P men nu ska jag käka , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0