${Beatrice}

vaknade ganska sent idag , steg iaf upp och for till stugan med syrran och emma för att äta middag där . sen visade jag mamma mina svullna halsmandlar , min faster som är sjuksköterska kollade även på dom och sa att det var halsfluss . ringde såklart till vårdcentralen och fick som tur var vara dit direkt . och såklart så vare ju självklart halsfluss . igen !! så mni äter jag penicillin i 10 dagar .. fan också . tur att jag ska få ta bort halsmandlarna snart ! sen for jag till jesse och har varit med de gänget hela dagen ! blev även även en volleybollmatch , som att mitt lag vann och jerkans förlorade ;)

blir att sova här inatt , sen imorgon blir det kanske att sova med hon igen på norrstrand , och på kvällen ta en kall ! dock dricker jag ju inte öl utan de blir cider för mig ;D jääävligt smid !

jag tror att vissa av er verkligen har börjat fatta nu . det är ju tur ! ;) dock verkar inte alla göra de ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0