${Beatrice}

när jag precis vaknat till liv och legat i sängen och slöat ett tag så ringer mamma och säger att hon och pappa ska komma hem i några timmar . och de senaste mamma sa innan hon for sist var , "visst kan ni plocka undan litegrann här hemma" .. och idag när hon ringde såg det värre ut än när hon for . så jag satte igång , städade typ hela huset . för att sen få ett samtal där mamma säger att dom inte alls kommer hem . kul ! :P aja , då blev de gjort iaf .. sen lagade jag och syrran spagetti och köttfärssås och sen har vi bara myst på och sett film !

såg en av dom bästa filmerna jag sett för någon dag sen , staying alive , med john travolta ! fyfan , jag älskar musikaler :D som typ grease , staying alive , rent , phantom of the opera m.fl. fan vad bra ;D

aja , funderar på att sova nu så jag inte sover bort hela dagen ! puss

såhär såg mitt rum förövrigt ut när jag började städa de ..
och då hade jag redan tagit upp alla kläder på golvet  :P




och såhär såg det ut efteråt ! är stolt över mig själv :)


mitt fina hjärta hänger så fint kvar på väggen ! :)

Kommentarer
Postat av: LillaJocke

Bra där bea:)

2009-07-08 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0