${Beatrice}

tänk vad musik kan göra egentligen . att man kan få ut sina känslor via musik , vad man än känner . det är väldigt bra för mig ;D haha ! sitter just nu och sätter in lite ny musik på mobilen , bla från staying alive :) sen blire väl antingen att se den filmen och lösa mitt nya korsord som jag fick från mamma eller läsa min bok ;) låter som en gammal kärring som sitter hemma och löser korsord , men de är kul ;D btw så köpte jag och syrran två filmer iaf , djungel george och da vinci koden , har inte sett den sistnämda så kanske ser den imorgon :) middagen blev iaf pommes/potatisgratäng och grillat , mycket gott :) men börjar bli klar nu så ska gå :)


I want it more
Than anything I've wanted

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0