${Beatrice}

ja , vars ska man börja ? har förövrigt varit helt virrig idag , har aldrig hänt med i vad folk sagt åt mig och när jag väl lyssnade så fattade jag inte :P aja . har iaf spenderat myche tid med jessica och rebecca nu ;p roligt ! :) sov där igår , blev en väldigt sen kväll ;p men faaan vad vi har skrattat ikväll alltså ;D både åt roliga minnen men även åt andra ;) haha ! jaja , blev ett besök på max , akuten eftersom "vi krockade uti 10 till 12" hahha ;) jaja , var även förbi en fest , verkligen inte den ösigaste man varit på .. kan bero på folket , vet it ! haha . hur som helst så blire sängen nu , sen imorgon får vi se , ska iaf klippa mig :D sen på fredag blire jävligt mys tror jag om de blir som vi planerat , sen lördag äre ferre , och som att jag och systrarna wikström ska suuupa ;) haha fjorro jag låter :O men jag är ju en så va spelar he för roll ;p

och ni tror inte jag redan har börjat glömma ta medicinen , precis som dom andra två jag redan äter .. skärpning bea ! puss och godnatt


But boys will be boys, oh, yes, they will
'Cause the more that you try the harder I'll fight
To say goodnight ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0