${Beatrice}

kom hem för kanske en halvtimme sen och hade tänkt sova nu :) skulle bara uppdatera lite om helgen eftersom jag inte varit så bra på de ..

igår jobbade jag ju då till 21 , skyndade mig hem , duschade och åt . sen for jag och hämtade linn och vidare in till stan :) skjutsade omkring wede nästan hela kvällen ;p men det var riktigt trevligt :) for förbi "såsbäcken" , visst vare så ? ;) haha , fyfan säger jag då bara ! skämdes av att bara stå på parkeringen ;D menmen . tur att man mognat iaf ;) sen for vi hem till mig , jag och min babe , såg film och åt chips :)

idag jobbade jag ju då också till 21 sen skyndade jag mig i duschen igen . for ut till stugan med nå kläder till mamma som hon ville ha , hälsade även på ludde :D sööt ! saknar han . sen hämtade jag havsbadsbiljetterna också eftersom mamma och pappa inte orkade gå idag . for sen till djupviken och var med wede och co ! har kör omkring folk nästan hela kvällen . och med folk menar jag wede :P fick mig iaf lite pengar av folk jag skjutsade . så det var ju bra ! när jag skjutsat hem wede så for jag till amanda och var med henne och sebbe , fick mig några goda skratt ! hon är rolig den bruden ;D det är väl ungefär vad jag har gjort , imorgon blir det att slappa hela dagen eftersom jag jobbat klart nu ;) blev ju även några tusenlappar rikare ;) sweet ! aja , godnatt !

btw , vars är linn carola "limpan" öhman ? call me babe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0