${Beatrice}

idag har de varit en tung dag , har verkligen inte orkat göra nånting ! imorgon får vi väl se vad som händer . har inte ens orkat sätta in bilderna på datorn än , så de får bli imorgon eller nå .

glömde ju förresten berätta två saker från igår :P för de första så satt vi brudar , jag jessica sofie pernilla ev och rebecca på bryggan igår under skotertävlingen när finalen var . och när dl har vunnit , grattis förresten , så drar han en sista runda .. far förbi bryggan och svänger sen ut , vilket resulterade i väldigt blöta kläder , vi fick oss en riktig dusch :P

senare när jag och ev skulle fara och köpa billys på ica träffade jag bla sebbe och jonas , de var väldigt länge sen . men iaf , när vi skulle fara därifrån så gick de 3 st över vägen där dom inte skulle gå , eftersom jag inte fick nå möte så körde jag över på andra sidan av vägen bara för att dom var så sega över . jag körde jessicas bil som jag inte är så van , så när jag skulle släppa kopplingen och köra förbi den sista tjejen som skulle över vägen så gasar jag förmycket och råka varva lite ;) hahahah ! den där tjejen vände sig om och såg att vi kom så hon började springa , och då menar jag verkligen springa ! såg väldigt roligt ut faktiskt :P men nu ska jag se film sen sova , måste klippa gräset imorgon .. puss och godnatt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0