${Beatrice}

gårdagen var jävlat klockren ! jag hade så jävla roligt :D hoppas alla andra hade lika roligt som jag ! alla kom till mig kring 4-5 kanske , så vi tog det lite lugnt tills alla kommit ! sen tog storkocken över (linnéa) , och grillade allas kött och det blev riktigt gott ;) tack linnéa ! btw , hoppas det gick bra för hon att jobba , tungt att stiga upp kl 6 i det tillståndet hon var när hon for ;) men det gick säkert bra ! sen bestod kvällen av godsaker , lite klädpoker , kubb , sanning och konsekvens osv . haha , kan som it fatta att det alltid fanns nya smaskiga saker att veta om dom andra :D lika kul varje gång ;D charmig som erik är så slutade kvällen med att han låg och fes på erika och matilda ;) haha fyfan !

men nu hade jag tänkt hoppa i duschen , äta nå , fixa mig och sen äre ferre igen ;) fan vad kul detta här ! älska ! aja , puss ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0