${Beatrice}

ja , har ju inge sommarlov längre utan nu är man arbetslös .. haha fan ! äh men det kommer lösa sig !

kvällen har iaf varit mysig :) den började dock med att jag sov bort hela dagen , men sen tog jag mig i kragen och gick i duschen ! skjutsade syrran och killen till brännträsk och sen for jag till linda :) vi beställde även mat , gud så gott det var ! ;p sen kom jempan marielle och sara också :) när dom farit så for vi till stan , träffade linn ! när dom gick ut så stannade jag och linda kvar till hennes päron ringde :P då tog vi våra bilar och for ut till fårön och hämtade dom och sen for jag hem :) nu vet jag inte vad som händer , eftersom jag sovit hela dagen så är jag inte alls trött ! var trött då jag for från linda men nu är jag pigg igen , så borde kanske städa mitt rum lite ! vet inte riktigt vad som har hänt , jag som aldrig brukade ha stökigt i mitt rum förut .. nu är det jämt grejer överallt ! aja , puss :)

jag trodde inte du var såhär , men tydligen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0