${Beatrice}

jag vet inte riktigt vars jag ska börja .. gårdagen bestod av en helt perfekt sista dag med klassen ! kan inte fatta att allt är över nu . fastän det är kul att gå ut , så är det nästan mer sorgligt att klassen splittras ! kommer sakna alla som fan ! så det blev gode mycket tårar igår :) men även fina tal , mycket skratt , och som ni kanske förstod mycket trevligt sällskap !

BF3C , ni är dom bästa ♥

nu ska jag gå och äta lite , men bara lite för sen ska jag till linda och äta där istället :) vi ska beställa mat och bara mysa på :) men vi skulle äta så god mat hemma ;) så om du läser det här linda så kommer jag snart ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0