${Beatrice}

nu börjar balen verkligen närma sig med stormsteg ! idag har jag verkligen inte gjort mycket alltså , har i princip sovit bort hela dagen . gick och la mig kring 8 imorse , vaknade ca 14 , sen somnade jag om till ca 16.30 .. menmen ! jag har iaf hunnit med att sätta fast mina lösnaglar som min syster såsnällt letade fram åt mig , tack !! ;D det är dock jävligt ovant ! har nog aldrig haft det förut :P men det blev fint ! så nu ska jag se film med henne och äta varma mackor som hon gjort åt mig :)

orkar inte skriva nå mycket om vad jag gjort dom här dagarna så det blir kort . i fredags festade jag hos linn och simon och sen gick vi ut ! hade sjukt roligt den kvällen så tack alla inblandade :D sen igår så var jag också hos linn och medans dom festade så var jag nykter för jag skulle skjutsa och hämta min mamma , duktigt gjort av mig ! så , nu väntar filmen !

































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0