${Beatrice}

vad finns det att säga om kvällen igår ? fy tusan så kul vi hade ! kvällen började hos erik och sen blev det kalles ;) men där var det inte så himla ösigt så det blev att fara och spela volleyboll på skolan ;p kan dock inte påstå att det gick sådär jättebra för någon av oss ;D malin gillade dock mina survar ;) haha

måste som bara säga att hos erik hade vi så jävla kul ! några spelade kubb och så , sen blev det "jag har aldrig" och klädpoker ;) om vi säger såhär , erik john och erika hade tillsammans ett enda klädplagg där spelet slutade och det var en handduk ;) grabbarna sprang nakna runt huset medans erika kom bakom i handduken :D riktigt kul ! så nu ska jag fixa lite grejer sen ut till stugan och fixa undan lite , vi ska ju vara där med klassen på torsdag till fredag :) aja , pussshej !

bilder kommer sen , kameran är hos angelica :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0