${Beatrice}

blev ju som sagt boden igår och det var riktigt roligt ! vi blev ganska många tjejer , jag jessica jessica rebbi jenny ev och anna :) när jag kom hem hade jag tänkt vila , men det blev inte utan istället var jag med linn , såg lite film och så ! sen där kring halv ett kanske så skjutsade jag syrran till rosvik .. bara för att vi inte skulle hinna innan det stängde så bad vi syrrans pojkväns mamma eller bror att gå in på OK åt mig och köpa det vanliga ;p och när jag kommer dit och ska hämta det så bjöd hon på det så jag slapp betala , så tack för det ! :) men ska äta frukost sen göra nå vettigt !

och ett stort grattis till petrus som kom tvåa ! medans det inte gick riktigt lika bra för de andra ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0