${Beatrice}

det var ju ett tag sen jag skrev nu , eller så känns det bara så för att jag hunnit med så mycket ? :) balen var ju då i tisdags och jag hade grymt kul ! :) missade dock hotellfrukosten ! sen igår blev det fest hos fia :) även där var det riktigt kul , vi var BF3B och BF3C ;) där kring 12 åkte vi in till stan och for på valdino :D kvällen slutade med att jag somnade i soffan hos dl . när jag vaknade tror jag att jag fortfarande var full :P för jag hade fått massor med sms och missade samtal , sen hade jag även svarat när det ringt två ggr utan att ens komma ihåg det ! så skärpning bea ;) försov mig ju t.o.m. så jag missade lunchen med klassen på thaigarden :P vi har även klätt vagnen idag :D kommer bli riktigt nice !

nu hade jag tänkt ropa ner syrran så hon kan locka mitt hår ! hinner it göra det på morgonen så :) sen imorgon , 12.04 så springer vi ut ;) fyfan säger jag bara ! :D äntligen ! aja , hejs !




Kommentarer
Postat av: Linn

Du får sluta lägga ut dom där bilderna, du vet att jag bara börjar lipa :-) syns utanför Freja 12,04 :)GRATTIS TILL STUDENTEN <3

2009-06-12 @ 11:09:28
URL: http://linnohman.blogg.se/
Postat av: sarah

gud så otroligt fin du var!!

2009-06-14 @ 04:34:55
URL: http://aake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0