${Beatrice}

nu känner jag att det börjar bli lite glest mellan inläggen här , men jag gissar att det kommer vara så under sommaren . min tisdag spenderades först hos mormor och morfar där jag tjänade en liten slant , sen for jag till norrstrand och var med jessica och rebecca :) sen kom även limpan ;) jävla toffel  ;) hur som helst så satt vi å snackade och spelade kort i ca 5 timmar , haha ! men kul var det :)

idag har jag bara hunnit sova , vaknade väl där kring tre .. men sen ryckte jag upp mig , åt en nyttig frukost som bestod av hårdbröd med grönsaker och korv och en gröttallrik :) sen tog jag hunden med mig ut på en promenad ! ett mycket bra sätt att få upp ett bra tempo eftersom han har en tendens att dra ganska mycket ;) och nu sen jag kom hem så jag har bara typ rensat i imna lådor och sånt , lika bra att göra bort det ! har redan hunnit slänga massor . sen imorgon blir det nog att fara ut till stugan och göra lite nytta där :) men nu ska jag fortsätta , puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0