${Beatrice}

yes ! nu har vi fixat så pappa kan komma och kolla på balen imorgon ! :) han var egentligen tvungen att ta tåget till kiruna imorgon kl 17 och göra nån jobbgrej och vara borta till på torsdag , men då har vi istället på nått konstigt sätt löst allt så vi behöver bara en bil hela veckan , fastän jag ska till stan varje dag , mamma jobbar och nathalie ska hem från skolan ;p så då kan pappa ta bilen till kiruna istället för tåget och då kan han komma och kolla :)

nu hade jag tänkt se marley and me , verkar vara en sjukt rolig film ! en riktig beafilm tror jag ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Den filmen är värd att se, den är ruskigt bra!

2009-06-09 @ 12:22:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0