${Beatrice}

vet inte riktigt vars jag ska börja ! finns väl inte så mycket att säga , hela helgen har iaf spenderats i öjebyn med soffe ;) fredag vare ju då midsommar , så vi härjade runt på många olika ställen och kvällen avslutades hos sofie . sen lördag var vi hos dl där dom festade , sen for vi till byske ett tag sen hem till sofie ! och igår så låg vi ute och solade en stund , sen efter middagen for vi och hyrde film och bara myste på ! en riktigt rolig helg har det varit ! :D

idag har jag också legat ute och solat ett tag men jag höll jävlat på att få solsting så jag orkade inte ligga ute nå länge :P kväll vet jag inte vad som händer , ska iaf duscha nu sen äta ! hör av er .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0