${Beatrice}

jag har i princip varit ute hela dagen ! började med att jag steg upp halv 9 för jag var helt inställd på att det var onsdag idag och att jag skulle iväg till tandläkaren och sen jobba , och jag kan lova er att det var gudomligt skönt att lägga sig igen och somna om efter att jag insett vilken dag det var ;p sov kanske till 12 , gick upp och la mig ute och solade :) sen for jag syrran och emil till brännträsk och badade , var riktigt skönt måste jag säga , var lite skeptisk till en början . där var även agnes sandra och tony :) när vi kom hem solade jag lite till sen började vi emd middagen som bestod av stekt palt . och nu är jg heeelt slut ! skulle lätt kunna gå och lägga mig nu ! ska ju trots allt upp kl 8 imorgon :)

förresten så äre nå jävla lagg med min dator så jag kan inte sitta på msn där eller logga in på facebook , så kommer vara lite inaktiv där så ni vet ;p

btw, hoppas ni snart inser vad allting handlar om , för eran egen skull så ni slipper göra bort er , inte för att jag bryr mig om er ändå men ;D haha ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0