${Beatrice}

shit vilket kanonväder det har varit idag ! efter att jag sovit ca 3 timmar sen kl 15 igår så väckte mamma mig kring 12 så då gick jag ut och sola en stund , sen for jag vidare till stan och träffade linn :) vi tog kissen med oss och for till södra hamn ;) riktigt mysigt var det och katten hoppade runt där , helt galen :P for tillbaka till linn sen , åt och sen vidare till LF för att se simons match :) synd bara att dom förlorade , när dom egentligen kunde ha vunnit om inte stolparna var ivägen hela tiden ;p kvällen avslutades med marre rut sara och linn på nodo :) nu hade jag faktiskt tänkt lägga mig , eftersom jag känner mig riktigt trött :P inte så konstigt kanske ! får hoppas på att jag har bil imorgon så jag kan fara in till stan och se ännu mer fotboll ;) aja , puss och godnatt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0