${Beatrice}

jag kom nyss hem från stugan , har varit där och städat upp lite eftersom vi ska dit med klassen på torsdag ! jag tror det kommer bli hur kul som helst ;) det kommer dock bli svårt med sängplatser , men vi får trängas :D

sen glömde jag skriva tidigare att jag har varit varit och provat lite till min balfrisyr och jag tror det kommer bli jättebra ! jag kommer bli skitsnygg ;) men nu ska jag duscha och sen fixa mina naglar lite innan jag lägger mig :) vi ska ju vara hos linda kring 12 imorgon tror jag det var ? :) så lika bra att lägga mig i tid och ta vara på de få sovtimmar man får ;)

följ även våran klassblogg där vi skriver vad vi sysslar med under dagarna ;D
www.bftrec.blogg.se
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0