${Beatrice}

ja fastän vi hade det kul där uppe i vougga så måste jag erkänna att det var grymt skönt att komma hem och sova i sin egen säng !

allt började iaf med att vi började snacka i tisdags om att fara till vougga , antingen på kvällen eller dagen efter . det lutade mot att fara onsdagmorgon , men helt plötsligt , kl 8 på kvällen kom vi på att vi skulle fara samma kväll ändå ! så det var bara att börja packa och skotta fram släpet och lasta skotern och fara till emeli . så efter många om och men så tog vi oss iväg där kring halv 2 på natten .

så vi körde hela natten och kom fram strax efter 6 . då började vi lasta av skotrarna och gick sen och la oss där kring 8 kanske och sov till 11 . sen steg vi upp , åt lite och for och körde skoter ! kul var det ! fast jag körde ju fast gode många gånger ;) det är som vad vi har gjort , kört skoter , ätit , sovit och snackat , även festat ;D

sen på fredagmorgon steg jag upp kring halv 9 , packade mina saker och for , hämtade linus där dom hade varit och sen for vi hem till piteå igen . jävligt mört var det , tog typ 4,5 timme säkert ... men vi hade det trevligt , satt och snackade på hela vägen hem så det var lugnt :)

sen när jag kom hem han jag typ bara äta och packa sen for jag på fotbollscup . och det gick väl inte sådär jättebra , förlorade 3 och vann 1 tror jag ... men jag stod över dom två sista matcherna för jag tror att jag har halsfluss , halsen är jättesvullen och jag hostar typ tills jag spyr nästan .. :P men nu ska jag se melodifestivalen ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0