${Beatrice}

vafan äre för fel på mig ? jag som tycker att jag är frisk ? tydligen inte . idag har jag varit hos läkaren ett gode bra tag , jag skulle kolla upp min hals så jag inte hade halsfluss eller något . men istället så trodde dom att det hade något med min ansträngningsastma att göra , så jag har varit massa prover och gjort blåstest . då kom det ju fram att chansen finns att jag inte bara har ansträngningsastma utan någon annan astma också ! att det kan vara därför som jag ofta känner mig sjuk och varför jag andas så tungt . så nu ska jag då kanske få kortison eller vad det heter och ta det dagligen .. sen har jag även för stora halsmandlar så hon skulle kolla upp om jag får operara bort dom .

så nu har jag alltså för stora halsmandlar som påverkar hur jag sover och att jag ofta har ont i halsen
är alltid förkyld
har b-12 brist
ansträngningsastma + någon annan astma
någon slags allergi under sommaren som tydligen inte är pollen
+ lite mjölkallergi kvar sen jag var liten .

och jag som trodde jag var gode frisk :P men tydligen inte ..

Kommentarer
Postat av: gratis skor!!

klicka här http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=4412

2009-03-12 @ 14:34:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0