${Beatrice}

ännu en dag har snart passerat och jag har inte fått mycket gjort .. när jag slutade skolan så for jag och handlade åt mamma sen for jag hem och somnade när jag skulle se vänner ;D vaknade typ 10 min innan jag skulle vara på vårdcentralen och kolla halsen så det var bara att gasa ;p han iaf precis dit , och hon sa att halsmandlarna var svullna och så så hon skulle skicka en remiss till sunderbyn tror jag åsså ska jag kolla upp dom där igen :P


så nu har jag köpt mig lite godis åsså hade jag tänkt plugga lite , men vi får väl se hur det går ;D annars händer det nog inget speciellt idag , till middag blir det kyckling och klyftpotatis iaf ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0