${Beatrice}

gud så skönt att verkligen få sova ut ! vi kom hem kanske strax före 3 igår . och vi var inte så trötta då så vi la oss och såg oth och åt cheeze doodles ;) men jag tror vi somnade ganska fort ändå , iaf jag ;p

gårdagen bestod av städ med fotbollen i dom nybygda lägenheterna på psyket i öjebyn sen for jag till morm. och morf. , duschade där och sen beställde jag en pizza och for till bota där hon och johan var . vi satt och snackade på , åt lite , sen började vi fixa oss och sen for vi till ida lu som fyllde 18 år igår :)

där var det riktigt kul faktiskt , tack för att jag fick komma ida ! :) jag var förövrigt inte singel igår , utan jag hittade mig en grabb vars föräldrar tycker han ska skaffa flickvän , så för kvällen var jag då dennes flickvän ;D haha :) sen for vi ju då ut på pentan där alla coola hänger , gamla som unga , vissa alldeles för unga . jag hade inte så kul eftersom det är grymt tråkigt att vara nykter på ett ställe som pentryt , men när vi äntligen skulle fara så blev jag på bättre humör ! vi skjutsade hem öhman olsson och lidde till furunäset och sen hämtade vi upp jesse och evelina och for hem :)
det var alltså min kväll igår , puss :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0