${Beatrice}

nu är jag nyss hemkommen från en väldigt seg kväll . det började med att jag kom hem från skolan , kastade i mig maten , packade upp och packade igen sen for jag på träning . efter det stressade jag som fan sen for jag och käkade på blå ängeln med linn och co ! mycket gott :) sen var det av till öhman där det var fest , men som många vet så är det aldrig roligt att vara nykter på en fest .. så det var inte så ösigt . sen där kring halv 11 så for jag och linn till luleå och hämtade min fulla pappa ;p men innan vi for hem så for vi och åt på matstället för resten av pappas jobbarkompisar var där , så vi fick oss en pizza att dela på och sen bar det hemmåt !

sitter då här nu och håller verkligen på att somna , så jag ska gå och tvätta bort mitt smink och lägga mig å se vänner :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0