${Beatrice}

gårdagen var faktiskt riktigt kul ! och det känns idag . jag har i princip legat i sängen hela dagen :P det började med iaf att jag for till jessica och gjorde mig klar där och åt , sen for vi vidare till anna och började dricka där ! :) som vanligt så gick det väldigt segt till en början , eftersom jag helst inte vill dricka sprit :P men allt flöt på och jag hade det riktigt roligt där !

senare mot kvällen for vi in till stan för utgång där jag träffade väldigt många kända ansikten ! hade faktiskt jättekul ute också ;D men det kan bero på att jag fick i mig lite för mycket av det goda ;p sen blev det käk på adana med anna och dom och efter ett tag for jag hem till henne ! när jag kommer dit så är dom redan där och nästan alla låg och sov ;) sen kom david och robert och nog höll dom stämningen uppe alltid ! även petrus , men efter ett tag gav jag upp och gick och la mig i soffan ;p när vi vaknade idag så åkte jag med tim robert och david in till stan och sen blev det käk från max med linn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0