${Beatrice}

jaa , vad finns det att säga om helgen ? om fredagen finns nog it så mycket att säga för jag kommer it ihåg så jävla mycket :P jag var iaf på fotbollsträning och sen for jag vidare till pilla där vi förfestade ! det var jag , linn , jessica , emeli , anna , sanna och amanda :) riktigt trevligt var det , vi spelade olika spel , snackade och sjöng singstar ;D sen bar det då av till statt och efter det är det många minnesluckor .. :P

sen lördagen finns it heller så mycket att säga om , hade inte så jävla kul , var typ nykter nästan :P men jag och linn började grogga lite hos min moster i deras jacuzzi och senare for vi vidare till jossan en stund men sen for vi till anna :) sen pentan då som vanligt .

jag var på dåligt humör igårkväll så när pentan stängde ringde jag min syrra så fick hon komma och hämta mig . det var otroligt skönt måste jag säga att sova hemma inatt , brukar bli att jag sover i stan då jag festar :) så idag har jag bara sovit och tagit det lugnt , sen där kring 3 for jag till mormor och morfar där dom bjöd på godmiddag för att dom har fyllt år :) nu är jag hemma och tänker bara ta det lugnt och se beck ikväll :) tror jag då ? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0