${Beatrice}

jahapp , då har man hunnit med en runda på stan idag . fick med mig linnéa som sällskap :) så vi lunchade och sen köpte jag mig ett läppglans och ett bronspuder :) sen gick jag även in hos åsa , som ska göra min håruppsättning till balen . jag kan bara säga såhär : jag älskar mitt hår !! med tanke på att jag ska ha en uppsättning och inte nå lockigt hår som ligger och kliar efter halsen så behöver jag inge löshår sa hon ! jag har så pass tjockt och långt så jag klarar mig utan ! ;D fan vad skönt , både för att det är bökig och sen för att det blir billigare !

nu ska jag iaf lägga mig i sängen och se vänner , sen får vi väl se vad som händer ! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0