${Beatrice}

än en gång sitter man här och gör absolut ingenting . det blev en sen kväll igår , kanske mest för att jag snackade med en ganska otippad person ! imorse vaknade jag kring kl 12 så då steg jag upp och for direkt till norrfjärden och solade . sen han jag precis bli klar innan min syrra kom med bussen så vi for och handlade åt mamma och sen hem . sen jag kom hem har jag bara hunnit äta lunch och sen hamnade jag här .

här är även bilder från mitt och linns stek i lördags ;p

linn

jag

vi ;p

jag steker i mosters vougeglajjor ;p tror det stavas så ?!
iaf , min kusin , jag och moster :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så är jag otippad babe?

2009-03-02 @ 15:46:07

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0