${Beatrice}

godmorgon ! nu har jag och min babe vaknat och ätit frukost . gott var det ;p och nu gör vi lite av varje . kl 1 bär det av mot psyket i öjebyn , ska bli inlagd där . skoja ! vi ska dit och städa nå nybyggda lokaler för fotbollen , tur att det ger bra med pengar ! om jag gjorde allt själv skulle jag ha haft råd med en dyr bil för läääänge sen !

sen bär det antingen av till bota eller mina kusiner för att duscha och fixa till sig lite . sen far jag till ida för att fira henne , hon fyller nämligen 18 år idag , så ett stort grattis till dig ! :) sen får jag väl se om jag far hem när dom går ut eller vad som händer , det återstår att se :) nu ska jag packa ihop alla städgrejer och sen kläderna till ikväll , vi ses ! puss :)

sen ska jag även lägga in bilderna från den senaste veckan , för kameran har nämligen varit hos linn gode länge .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ses bara av mig)

Har du någon blogg?

Varsågod och skriv :)

Trackback
RSS 2.0